emm hejj

emm idag har jag vatt hoss cassiy en stund men sen modde hon bajs så hon skulle typ spy vilken sikund som helst så jag sprang som vinden, nä men jag gick för hon skulle gå o lägga sig.
sen kom jag hem, typ tog på pyamas och typ tvätta håret och sen tog jag ner täcket i soffan o la mig o titta på tv sen kom madeleine o mamma hem madeleines första dag på gymnasiet idag :)
men iaf sen så börja jag o mamma bråka så har låst in mig själv i arbestrummet o datan :)
sen imon så börjar skolan e inte aallsss sugen men man har ju inget val sen ska jag bara gå i skolan på ons kanske på tors men sen sticker jag o mamma till först uppsala o sen till norerg på hund tävling :) ska bli kul sen återstår malmöfestivalen i mon och på söndag för det e då jag kan så dom som har läst ändå hit och vill gå skriv en kommentar :D <33

love ya :)
 

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Jag kan va på Söndag, men de e inte malmöfestvalen gumman. xD <3333



Jag är frisk nu! :D <333333



Så jag e frisk på söndag! :D <333333

2010-08-25 @ 19:08:16
URL: http://cassandrawindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0