13 ÅR :DDD!!!!!



Idag så blev det lite konstigt för det va jag som gick ner för att bli grattad på morrnen ..... xD



men jag fick ett halsband med en blomma och ett med en gubbe där det stog Happy och ett där det stog Love och det var ett hjärta av Madeleine :D

Sen fick jag en bikini som hade matchande shorts av mamma o pappa sen fick jag ett annat halsband med många halsband i ett sen fick jag ett par leggings och en tight klänning och en videocamera som man oxå kunde ta bilder på :D och sen hade mamma beställt ett sånt halsband där namnet står i skrivstil men det hade inte kommit så jag fick en teckning xD men det kommer när vi kommer hem från USA :D Ezzi har sovit här i natt så hon ska va med på festen ikväll :D



Kommer biler på allting sen när jag har fått allt :D <33






Puss

Kommentarer
Postat av: Isabella

grattis :)

2010-06-23 @ 17:56:56
URL: http://isabella-lovisa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0