JOBBAJOBBA!

heej.

idag vakna man kl halv 11 och va tvungen att gå upp och först plocka ur diskmaskinen sen äta sen plocka in den igen ......
sen klädde jga på mig o gjorde mig iordning sen gick jag ner till byn med hundarna för att lämna ett paket och hämmta ett men för att hämmta måste man ha sitt ID och jag hade mitt pass här hemma o mamma sa att jga skulle ta hennes så skulle jag bara säga att hon har brutit benet o kan inte komma ner själv och när jag sa det så fick tjärringen damp o bar: DU MÅSTE HA ETT EET FÖR ATT TA UT ETT PAKET !
så jag typ ringde mamma så prata hon med henne och så gjorde hon i kassan massa miner när mamma sa att inte hon kunde hämmta det så jag va fan i mig nära på att slå till henne !

men jaja nu har kimpa kommit och sen ska vi till ridningen det bli rkul fasst sissta ridningen för tarminen idag :'( sen kommer Annelie och matthias o alla hundarna o Rebecca o jesper och Pimme :D
sen sticker jag till hököpinge och sover med Alicia o jojjo hoss hennes pappa för hennes pappa o hanns fru e i stockholm:D <3333

 HA DET BÄST ! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0