Förlåt !

förlåt att jag inte har haft tid med uppdateringen på några dagar men det ska genast bli bättre ! <333

Ja jag har vatt på tivolit hela helgen så det va väll därför ag inte har haft så mkt tid med bloggen, men det har varit väldigt kul på tivloit iaf så det e posetivt, jag var där med Amanda på lördagen på dagen sen på kvällen kom jag tillbaka en stund och var där med Cassiy, kimpa, annie, julle, bettan, alicia och johanna :D

Sen idag ( Söndag) så har jag varit där med Frida har varit så grymt kul! :D vi åkte as mkt sen så va vi lite med isabella och tilde och sen så va vi väll lite med Rebecca och Nicol lite oså ....... och i slutet när dom skulle stänga tivolit så hade vi 7 biljetter kvar så vi hade ingen aning om vd vi skulle göra för typ alla karuseller va ihopp plockae så vi gav 3 st till nicol, rebecca och isabella sen tog vi två men sen hade vi endå nån kvar men frida stack sen så jag bara åkte hem så dom ligger i min väska :P ...... ja vi får väll se om dom gälls nästa år oxå för dom biljetterna för detta året var från förra året :P <3333


Ja mer har jag väll inte att säga........ Ha det bäst ! <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0