KimpasIssah

Helloww

Idag kom man hem AN tomt hus för bella o mamma e på en ''mini semester'' med annelie :D
Iaf så kom jag hem och sen kom kimpa och sen va hon här och så smikna vi oss till värsta fjortisarna och lyssna på en as bra fjortis låt spela vi i. sen typ s.....ra  så grymt bker på fjortis ....om man söt upp på youtube om är högtn lite filmer som i la ut på www.youtube.se så kolla gärna..... sök på Kimpaissah så får ni fram dom :D

Ja..... sen gick vi en lång promenad med Lisa och tog lite bilder som kommer ut imon elr senare ikväll :D

Ja sen gick jag hem ..... och just det .... innan idag så åt vi ju choklad pudding oxå ... det va GOTT, men iaf så kom jag då hem och sen satte jag o pappa oss och förhörde läxan och sen va det dax för greys anatomy :D

HA DET BÄST :D <3333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0