mitt vackra öga:D<3

Heloww

Ska snart iväg till min syrras dansuppvisning, så kan bara skriva en liten bit om den lilla dagen som jga har varit med om idag.
Jag vakna vid tolv för då stack hela familjen, mamma skulle ut med hundarna, pappa skulle spela golf, och min syrra skulle till dansstudion och öva lite innan :D
Men jag va ensam hemma i kanske 2 timmar och bara låg  soffan och gjorde ingenting sen satte jga mig lite vid datan och ladda ner Skype för pappa sa att jag fick :D<33

Jah som jag sa så måste jag göra mig iordning nu så se ya :D skriver mer när jag kommer hem :D då kankse jag har lite bilder oxå om det e bra ljus :D<33

HA DET BÄST!<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0