Aliiizzziiiaaa!!

ROOLLLAAA!

idag har man vatt mattant i skolan hahahahahah sjukt ensamt....
imorrn ska jag va vaktmästare :D

idag så typ hände det skit mkt i skolan.... HK fick åka in på akuten för han typ stack nått i handen på slöjden och Lis tittade på hans sår så hon svimmade hahahahaha helt weird dag !

sen stack jag hem och sen gick jag ut med hundarna och träffa alicia och enzo !
sen nu har jag vatt med aliicia igen,,,, hahahhahah vi satt på gatan och typ jag sjöng vi drar till malmö till alla asså ci e helt sick jag och min alicia  !!!! men jag älskar henne över hela mitt hjärta !(L)

imorrn blirre bio med sara, mamma, emma, my och Alicia (OFC)!

ska se HARRY POTTER OCH NÅGONTING DEL 1!!

hihi tänkte se del 2 jag och sara men sen insåg vi att vi behövde se del 1 först (A) <33 sen på kvällen ska jag sova med flickorna!
ska bli´sjuuukt kul vi ska fan va uppe hela natten ellerhur? ! <3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0