AJJ !

så nu e det första dagen i skolan med damp foten och jag har JÄÄTTTEEE ont och smidiga lille jag ramlade med kryckorna (A)

för dom som inte vet vrf jag går på kryckor, så va det så här. I söndes kväll så skulle jag cukla och möta alicia och på vägen så skulle jag spraka till min korg i farten så missade jag korgen och sparkade rakt in i hjulet.... så jag flög fram och landade på sidan, min höft och axel och allting (rygg) är helt blå och min fot fstnade i hjulet och jag fick dra ut den, sen ringde jag alicia så kom hon och ringde min pappa så kom han o hämta mig så åkte vi in till sjukan och där satt vi typ hela natten!
jag hade inte brutit nått men jag hade stuckat den på säkert 5 ställen och så så jag har jätte ont och jag börjar tröttna på att gå på kryckor så .... inte så kul just nu !











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0