sådär ja :)

idag har det varit riktigt chill dag med Rachid och michaela i skolan och sen blidde det alicia och vi trodde vi såg wannabe laser mannen men det visade sig att det bara va en mörk klädd polis i en puske med en laser mätare till bilar och jag mena vem i hela världen skulle kunna tro det? nää jag tyckte iaf det va lite skumt....
sen så titta jag lite tv när jag kom hem sen så visade pappa mig en data han hade lånat från jobbet som dom inte behövde som jag har fått tills nån behöver den så jag e lite lycklig nu :D men den kommer jag ha på mitt rum om kvällarna oxå så då kommer jag inte att glömma att lägga in men jag tycker det e lite tråkigt när bloggen inte e så fin men jag fortsätter att föröka men om nån vill hjälpa så säg bara till :)
nä nu ska jag ta och sova, ganska trött nu för jag har städat hea mit rum för jag hade glömt att städerskan skulle komma imon ;O

FAN dåååå!! jaha kom precis på att jag måste städa resten av övervåningen oxå så se ya CHAAOOO (lägger in nästa inlägg när jag städat klart) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0