GEOGRAFI SUGER PROV!

Idag hadde vi giografi prov där vi skulle kunna alla städer i Sverige, Danmark, Finland och Norge. Och vi skulle kunna alla sjöar, hav, och län o landskap! Gick åt helv*te!

sen hade vi matteprov det gick bra sen hade vi lite mer läxa sen va det gympa på södervång sen red jag och alicia kolla :) hehe på bussen till ridningen så skämde jag ut oss totalt stopp kanpparna fungerade inte så jag typ tryckte på alla och typ la sprang fram o tillbaks i bussen och sen skulle jag gå av eller liksom säga till han så hade jag hundarna med mig så hade alicias fot fastnat i koplet så jag typ stog o skrek på henne att hon skulle skynda sig och drog i kopplet så hon kunde inte gå så alla typ as garvade .... heheh jaa... så kan det alltid gå ..<333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0