Strandbaden igår :)

igår va det strandbaden träffade han igen hahah så himla kul :) ca as kul dansa som galningar hela kvällen men sen svimma filip och låg o krampa och jag typ sprang upp och satte mig på balkongen för jag kunde inte andas och darra så att jag bara ramla ihop så sen kom alicia o jojjo tack för att ni alltid e där för mig när jag behöver er som mest ! <33
sen kom pappa o hämta oss för ag sluta inte darra så han fick hämta oss, sen gick jag upp och la mig och kommer inte ihåg nått för jag somna det första jag gjorde ! sen sov jag till 11 och sen har jag bara suttit hela dan för har så himla ont i mina ben !^

15 Oktober e det dags igen då blir det kul nån som man ser då ? <33
älskar er ! <33












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0