HEj

idag körde vi först till snäcköarna och plocka snäckor o sen när vi hadde vatt där typ 15 min så börja det ösregna och åska (typiskt USA) sen åkte vi vidare till en liten affär som heter she sells sea shells och där köpte jag två armband som va as snygga ;D sen fortsatte vi att åka vidare till en outlet och där köpte jag faktiskt ingenting för mina pengar e typ slut och jag hade AS mkt pengar när jag kom hit o nu har jag typ inget kvar :S 

men jajja sen åkte vi hem o bada lite i regnet och sen satte vi oss och titta p åen film som heter 16 whiess  den e ganska bra, den e typ slut nu o nu e kl as mkt i sverige i know men här e den typ bara 9 eller nåt sånt ....... men kommentera !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0