amanda ohlsson


Amanda du e den vackraste ängel det finns du är älsakd av alla och alla saknar dig och man undrar vf det just va du, du av alla människor som skulle drabbas av deta? visst jag kanske inte kände dig som alla andra men jag är din syster bästavänn och jag önska jag kunde ta tillbaks dig för varje gång jag tänker på dig så undrar jag vf jag inte fick lära känna dig och jag tycker så synd om alicia och din familj som förlorde en sån fin människa som du. jag vet inte vad jag ska skriva för vet inte mkt om dig  men jag vet på vad alla berättar att du är en underbar människa och att du inte kommer glömmas av någon någonsin!

RIP amanda Ohlsson
1993-2009
den finaste ängeln

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0