HEALP

hej idag har jag bara tittat på 4 avsnitt av miami medical för att hinna ikapp från när vi har vatt på semester,
em sen åt vi ris, kyckling och curry sås :)
sen åkte mamma och jag till stranden och sprang med hundarna :)


men sen kommer vi till dagens probelm!
nu har jag fått koll på allt och sånt med stil på blogg osv, men nu e mitt problem att jag inte fattar vad dom på designadinblogg.se menar med att man ska redigera sin header bild i bildprogramet? snälla nån som kan svaret på den frågan snälla svara!


nu har jag oxå börjat med dagens fråga så om ni har nån fråga som ni vill att jag ska svara på som dagens fråga så skriv en kommentar med en fråga och att ni vill ha ett svar som dagens fråga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0