länge sen nu

hej
Nu e åsa och mange här, jag har inte gjort mkt idag men igår va jag med ezzi och hon sov hoss oss idag men hon skulle till cornelia på morgonen :)
men jag har inga bilder, jag har tat jätte många fina på både stella och mig men hon tog så klart dom på mig x)
men just nu så e våran överförings gerj som ska sitta i datan hela tiden på rymmen så imon ska jag tvinga pappa hitta den så jag kan ladda över bilder och så att jag kan få ny header och allt, så det blir en finare blogg som blir roligare att läsa men jag kommer därför inte ha bilder på datan förens imon så imon då blir det bilder till 100 :)

men kommentera gärna :) <3333333

Ska bli bättre på att blogga varje dag men det e inte å kul utan bilder men nu ska det bli bilder så nu kommer det bli mkt bloggeri :) <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0