så dära

nu har jag varit i uppsala och norberg och överallt där borta sen i onsdags och kom hem inatt vid typ 3-4 mamma va nära på att somna så skulle cheka in på hotell men va fullt överallt så vi stanna men kunde inte sova, jag hade ju då redan sovit i 3 timmar så vi försökte sova men kunde inte så åkte till statoil och köpte massa godis och mamma köpte redbull osv för att vi skulle hålla oss vakna när vi kom till malmö va vi svimmfärdiga båda två. sen va vi hemma och jag slängde mig på min nya mobil :))
den e jätte fin så nu kan jag smsa igen KUL!
men jag skulle sova men då var det en sån flygande långben i mitt rum så kunde ICKE sova sprang ut och då fick jag en spindel i huvet!!!! sen ner till pappa så han gick upp och hämta mitt täcke o kudde så jag kunde sova i soffan (då va klockan väll4 eller nått)
sen sov jag gott till kanske 11 eller nått eftersom mamma o pappa va uppe så vaknade jag ju men e pigg endå :)

Den mobilen äger jag nu fast i silver :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0