Ganska så tråkig dag ........

Igår hade jag jätte kul fick massa pengar till USA av slävkten så Ezzi du kan förbereda dig för mke presenter :D <33333



Har typ inte gjort så mkt idag, har bara legat i soffan o glott p åTV, ätit lite cheescake från festen igår :D
sen typ spela jag lite kort med syrran o Sofia  sen gjorde jag mig iordning o tog p åmig o gick ut med Hundarna.
Sen när jag kom hem titta jag på nån svensk jätte knäpp film ........
Sen när mamma kom hem så va jag tvungne att plocka i o ur  diskmaskinen (BOORRIINNGG) (A)



Imon ska jag till Stallet där Ezzi tydligen skulle ha ordnat nån överraskning och jag skulle få rida på Rosa ganska länge o hon skulle ha en liten lektion för mig, o jag har ingen aning om vad det e så det längtar jag till, det e faktiskt ganska kul när vi cyklar till Rosa p åmornarna för Ezzi ringer o VÄCKER  mig och säger: Jag kommer om en kvart, hejdå.

för då vet hon att jag typ flyger upp sen typ efter 10 min när jag e klar så äter jag kanske lite sen typ ringer jag henne o bara: var e du ?

och då säger hon att hon Cyklar nu...... se nringer jag ingen efter en ganska lång stund så söäger hon att hon skulle äta så NU  cyklar hon, så jag får en kvart p åmig att göra mig iordning och hon typ en timme xD <333PöZz (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0