(L)

idag vaknade man ju i tältet med Alicia o jojjo :D
Hade as ball fasst jojjo stack vid 11 när vi vakna aoww hon va så gullig hon sov som en gris o snarka : D
sen satt jag o alicia i tältet en stund sen typ gick vi in o jorde oannkakor utan resept MUMMS ;D <3
Men jajja. sen va vi typ ute lite sen stack vi hem hit igen och typ bada el rhade vattenkrig i min trädgård :D <333
sen stack vi ut en stund men sen skulle jag hem o äta sen när jag skulle va med dom igen så va kimpa där o jag e så jävla arg på henne så jag ville inte va där men jag ville ju va med alicia o jojjo så jag stack dit igen men det va inte lönt för jag kunde verkligen inte va mära kimpa jag bara stack där ifrån o blev ledsen för jag e så jävla arg !!!!!!!!!!!!!!
Men iaf så e jag hemma nu och sitter lite vid datan och bara funderar på vad fan jag har gjort för att förkäna att bli kallad bitch ??
Kan nån svara så snälla svara !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0