MÅndag (LL)

idag i skolan titta vi på Godnatt mister Tom på film så riktigt jävla bra fasst vi hann ju inte titt ap åhela så v iska se den hemska delen imon när Wills mamma misshandlar en liten bebis och sätter en täjpbit över munnen på den när den gråter!!!! HUR FAN !???

men iaf så har jga vatt ute lite idag xD

jag hade avsliútning på agilityn idag had eriktigt kul vi hade jätte bra tid. 30,5 sek 0 fel ;D <<333 älskar diig gmn, det har h'nt en sak mellan mig och personen som betyder mest i mitt liv så jag är lite däppig och har haft svårt att sova och hon vägrara att prata med mig och hon säger ej heller vad jag har  gjort och det stör mig så  att jag  inte själv kommer på det !!!

mwn jag älsakr diig alicia !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0