Ni betyder Alicia o jojjo !

Jag måste bara skriva  ett snabbt inlägg nu, idag blev det mobilia med cassiy  o panda tillslut.......


sen va det hem o äta sen stack jag ut med Alicia jojjo o HK hade så jävla baall,, selem o nån anna försökte elr ja skjuta såna där kul pistoler på mig o Alicia :D <3333


JAG ÄLSAKR MIN ALICIA O JOJJO !!!!!!!! <3333333 (LLLLLLLL) är så jävla glad att vi e bästisar igen Alicia längtar till imon när jag får se er igen jojjo o Alicia :D


Och sakerna jag köpte får ni blider  på  imon :D <33333333

Kommentarer
Postat av: felicia

hej kula tt du gillar min blogg! jag kan nog hjälpa dig med en header. men vad heter du fb? säg till vilka bilder du vill ha så löser vi det. men är det ok om jag bestämmer hur den blir då? kan du klistra in den själv? annars måste jag ha dit lösenord och e-post. men du kan ju byta lösenord när jag gjort det så jag inte kommer in på den nån annan gång



stor kram//felicia

2010-06-09 @ 15:29:27
URL: http://tyypfelicias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0