Sommaravslutningen fast den välkommna oss lite taskigt :D ?? eller ?


min syrras klass som slutade 9an idag :D <333 kommer sakna dom !

jag påväg till avslutningen :D <333

Jag och kimp anär vi hade papilotter i håret för att få lockar till avslutningen :D <3333

min syrra på fotograferingen efteråt :D <3333 det e hon som har ett stort leende på läpparna :D

senare idag så ska jag lägga ut video på mina lärare som sjunger typ hårdrock grymt kul :D dom tror dom e as roliga. titta på det för hilvete !

Men detn kommer ja antagligen lägga ut på Issah97 annars kommer den på den vanliga kimpaissah :D <3333


fö rfler bilder titta på min mammas blogg www.lisabellawhippets.blogspot.com



Och dena lille söt ungen e nu p åsemester i stockholm för en stor utställning:D jag skullle ställt henne  men mamma har brutit benet så vi kan inte komma ill stockholm så hon ska va där med annelie så att annelie ställer henne och förhoppningsvis kommer hem med 1a pris :D <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0