fråge sport!

så nu va det ett bra tag sen jag la in inlägg men nu e jag back :D

Idag så gick jag upp kvart i ett :D sen så satte jag mig i soffan och sen har jga bara suttit hema och gjort ingenting!
Skulle igentligen vatt med alicia o jojjo men så blev det inte. Men det kan jag inte hjälpa, vi har ju vatt hela helgen, och i lördags så va jag med julle på gentlemans dagen på jägersro och tittade på linda och erik saade när dom sjöng och sen fick vi autografer :D

JA mer har jag inte att säga men just nu e det frågedags på bloggen så fråga va ni vill så lovar jag att göra det elr svara ärligt, fråga vad som helst :D<333

Ha det bäst!<333333

Kommentarer
Postat av: intwe fjåårwtiss

assåw hewj,

jawg gillawrh diwn blowgg-

jawh undrawrh bawrah om duwh fortfarwrande äwr väwn mewd ezzi?

hown värkawr heeeewlt konstigw.

pallwa hown?

jahw ärw tiiewp intwe fjååårtisw, <333

2010-05-20 @ 16:55:53
Postat av: Isabelle

Vem e du ? <33

2010-05-23 @ 21:12:22
Postat av: sssssssvvvvvvvvarrrrrrraawh

mewn bawrah swarah.

föwr jawg tywckwer hon äw ewn jäwlva howrah!

äe duw vwän med hown?

såfallw draw åwth hellllwetw!

2010-05-25 @ 13:54:48
Postat av: Issah

nä jga har inte vatt med henne på as länge, men vrf skriver du w i allting ?

2010-05-26 @ 14:14:56
Postat av: svara

vadå?

är det nått fel på det eller att skriva med w?

men svara

är hon snäll?

eller störd???

2010-05-26 @ 22:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0