Skolan idag då....

idag va jag hoss tandläkaren halv 8 för att dra ut två av mina tänder, han bedöva 4 gånger och sen skulle han då "gräva" ut hela tanden, efter det skulle han dela på den, det gick sådär så han borre isönder den, sen så fortsatte plågeriet... sen hade jag JÄTTE ont och jag HATAR bedövning!!
men den släppte snabbt och jag va på slöjden och jag fortsatte med min snyggsnygga tröja :D
sen va det en vanlig dag i skolan, det e lite äkligt för jag har två hål som e typ 2 centimeter långa så man kan stoppa in hela tungan BLÄÄÄ!
imorrn ska jag försöka rida, och om det inte går.. ja då rider jag inte x)
men nu ska jag göra nått annat puss på er :) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0