ÖS REGGNNN!!!

Cassiy idag dåe, först va vi här och cassiy flumma som in i hilveta!
sen stack hon till banken och appoteket och sen kom hon igen och då åt jag en billys pizza (mmm mummss!)
sen så gick vi upp så ladda vi typ ner firefox på min data och sen så skulle hon hem och då våga in te hon köra hem själv så jag fick följa henne och gissa vad som e det första som händer när vi kommer ut?? JO det börjar att ÖS REGNA! så vi körde som galningar sen va jag HELT plaskvåt när jag kom hem och nu ska jag lägga ut lite bilder på bdb som cassiy ska sätta som header så så får jag en ny snyggare blogg :DD
ja sen imon hoppas jag på regn så vi kan ha gympa på södervång så vi slipper va här o jogga (palllaaahhh)
sen ska jag rida sötaste mackan :D och sen ska jag äta benn&jerry glass :D
HAHA har redan morgondagen planerad :D







brolles öga :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0