haha gangsters text från i förregår :) älskar diig

hhhhhhhhhhhhola guapos!
nu gör jag ett inlägg eftersom isabelle är så fuuuucking lat.
snällt huh? (a)
fast vem dt är som skriver får ni ändå aldrig veta, mohahha.
aja, snackar med tönten justnu i tele, och har gjort de en stund.
kollar ut på havet, älskaaaar't.
så sjukt fint är det justnu. hihihiih.
på fredag så är det tåg hela dagen för min del.
men det är gitt ändå, för jag ska träfffa babbbbbe. :D
wiiieface.
och isabelle ska shaka rumpaaaaAAAh på strandbaden.
överball syn, synd att jag missar dt. :(
hahahahhaha, faaail.
hon sjunger för mig justnu,
jag kan säga såhär:
det låter bättre när min katt klämt svansen i dörren.
heheheh
OMMMMMMMG.
jag såg en snyggggg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0